Ik heb een probleem met de bevestigingsmail om toegang te krijgen tot mijn klantenzone.

Misschien heb je al meer dan 3 keer op de link geklikt of is de link niet meer geldig. In dat geval moet je de registratie opnieuw uitvoeren. Daarna ontvang je een nieuwe bevestigingsmail.

Geen e-mail ontvangen? Als je een login hebt ingevoerd die geen e-mailadres is, probeer het dan opnieuw met je e-mailadres. Zo niet, heb geduld, dit kan enkele minuten duren. Controleer ook je spammap.

Als je een e-mailadres gebruikt, moet dit identiek zijn aan het e-mailadres dat is geregistreerd in je persoonlijke gegevens, maar dit e-mailadres kan verschillen van het e-mailadres dat is gekozen om je facturen te ontvangen.
Let op, er is geen automatische link tussen de twee. Als je het e-mailadres voor het verzenden van je facturen wijzigt, verandert je e-mailadres voor je klantenzone niet en als je je e-mailadres voor je klantenzone wijzigt, verandert het e-mailadres van je facturen niet.